Ana SayfaAlmanyaNürnberg’de Kadın Sağlığı Konferansı Düzenlenecek

Nürnberg’de Kadın Sağlığı Konferansı Düzenlenecek

Bavyera Türk-Alman Tabipler Birliği tarafından 23 Kasım Pazar günü Sheraton Carlton Hotel’de saat 13.00’ten itibaren “Kadın Sağlığı” başlığı altında bir sağlık konferansı düzenlenecek. Konferansa Türkiye Cumhuriyeti Nürnberg Başkonsolosu Fatma Taşan Cebeci ile Nürnberg Büyükşehir Belediye Başkanı Marcus König de katılacak.

Tabipler Birliği Başkanı Doç. Dr. Reşit Demir tarafından verilen bilgiye göre:

  • Kadın hastalıkları uzmanı Dr. Neslişah Yılmaz Terzioğlu, “Menopoz ve Hastanın Muhteşem Değişimi” konusunda bir sunum yapacak.
  • Dr. Marie Hörmann, “Sağlıklı Metabolizma” hakkında bilgi verecek.
  • Dr. Roman Hermann, “Meme Sağlığı” üzerine konuşacak.
  • Kıdemli hekim Rebecca Heindl, “Pelvik Taban Zayıflığı ve İdrar Kaçırma” konusunda bilgilendirme yapacak.
  • Dr. Friederik Gravnke ise “Lipofilling: Olanaklar ve Sınırlamalar” başlıklı sunumunu gerçekleştirecek.

Konferans, saat 16.15’ten itibaren uzman doktorların katılımıyla soru–cevap bölümüyle devam edecek.

İLGİLİ DİĞER HABERLER
REKLAMspot_img

Hava Durumu

Almanya
kapalı
15.9 ° C
15.9 °
15.9 °
67 %
6.8kmh
88 %
Sal
18 °
Çar
20 °
Per
12 °
Cum
17 °
Cts
19 °

YENI HABERLER